Categorii

Actiuni

Afectiuni

Ai cautat un produs si nu l-ai gasit?

Trimite-ne mesaj

Întrebări frecvente

  Cum cumpar?  

Exista mai multe posibilitati de a comanda produse de pe site-ul Planteea.ro:

1. Comanda prin telefon
Puteti comanda produse de pe site-ul Planteea prin comanda telefonica, de luni pana vineri intre orele 9:00 – 18:00 (exceptie facand zilele de sarbatoare legala) la numerele 0770.22.44.55 / 0727700753

2. Comanda prin e-mail
Puteti trimite comanda dvs prin email la adresa comenzi@planteea.ro , specificand numele si codul produsului (recomandam insa comanda online, aceasta metoda oferind si posibilitatea de a urmari statusul comenzii). Confirmarea acesteia se va face de catre un operator Planteea.ro de luni pana vineri intre orele 9:00 – 18:00, exceptie facand zilele de sarbatoare legala.

3. Comanda online
Selectati produsele dorite si adaugati-le in cos, apoi urmati urmatorii pasi:

Pasul 1. Cosul de cumparaturi
Veti fi redirectionat catre pagina cosului de cumparaturi, unde puteti vizualiza produsele selectate si/sau actualiza cantitatea acestora. Cand doriti sa finalizati comanda selectati una din cele 3 variante: "Cumpara fara cont", "Autentificare" si "Inregistrare". Daca v-ati inregistrat deja puteti merge mai departe accesand "Finalizeaza comanda".

Pasul 2. Introduceti datele dvs
Va autentificati sau daca nu aveti cont de utilizator va inregistrati pe site. Ca utilizator inregistrat nu mai este nevoie sa introduceti datele dvs la fiecare comanda si beneficiati de acces la istoricul si statusul comenzilor. Puteti alege sa comandati si ca vizitator, fara sa va inregistrati, completand datele de livrare: nume, adresa de facturare si de livrare, telefon si adresa de mail.

Pasul 3. Metode de livrare si plata
La metoda de livrare aveti posibilitatea de a alege una din cele 3 firme de curierat sau puteti ridica personal produsele din depozitul nostru sau din magazinele noastre. Exista mai multe modalitati de plata: ramburs, card, PayPal, ordin de plata sau direct intr-una din locatiile noastre.

Pasul 4. Confirmare comanda
Dupa finalizarea comenzii, veti primi pe email o confirmare a inregistrarii comenzii iar in scurt timp veti fi contactat pentru a discuta detaliile comenzii. Puteti vizualiza factura proforma accesand butonul „Detalii comanda”

  Cum platesc?  

Plata se efectueaza in sistem ramburs (plata la primirea coletului), prin transfer bancar/ordin de plata, prin plata cu cardul si printr-un cont virtual (PayPal). In cazul in care alegeti ca metoda de plata transferul bancar, va rugam sa faceti acest lucru numai dupa ce primiti confirmare telefonica din partea noastra.

  Care sunt metodele de livrare?  

Puteti alege ca produsele comandate sa fie livrate cu Posta Romana sau prin curier (Atlassib sau Porumbelul Curier). De asemenea produsele pot fi ridicate din magazinele noastre sau din depozitul Planteea (b-dul Iuliu Maniu nr.187 incinta Nufarul , sect. 6, Bucuresti) de luni pana vineri, intre orele 9:00-18:00.

  Care sunt taxele de livrare?  

Taxele de livrare sunt urmatoarele:
- in Bucuresti si jud Ilfov intre 12 si 17 lei cu TVA inclus, in functie de firma de curierat aleasa de dvs.
- in tara intre 15 si 18 lei cu TVA inclus, in functie de firma de curierat aleasa de dvs.
Taxa se aplica doar daca comanda nu atinge pragul de 150 lei. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 150 lei, livrarea este gratuita.
- in functie de greutatea coletului firmele de curierat pot percepe suplimentar o taxa intre 1 - 2,10 lei TVA inclus pentru fiecare kilogram.

  Exista o limita minima a comenzii?  

Nu impunem o limita minima a comenzii, insa pentru o comanda mai mica de 150 de lei se percep taxe de livrare.

  Cand primesc comanda?  

In functie de zona, comenzile dvs. vor fi livrate astfel:
- in Bucuresti si judetul Ilfov in 24-48 ore
- in tara in 24-72 ore.

  Pot modifica o comanda lansata?  

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic, la numerele 0770.22.44.55 / 0727700753 sau la adresa de email comenzi@planteea.ro, specificand ID-ul comenzii.

  Pot returna produsele comandate?  

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. In cazul in care doriti sa returnati produsele aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, sigilat pe cheltuiala dvs. Primim retururile doar prin curierat rapid sau prin orice serviciu "door to door". Returul dvs. trebuie sa ajunga la adresa: b-dul Iuliu Maniu nr 187 in incinta Nufarul , sector 6, Bucuresti.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.
Nu se returneaza produsele cu termen mic de valabilitate, precum pâine si derivate, specialități de brutărie, patiserie sau cofetărie, lactate, brânzeturi, produse refrigerate de post.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

  Sunt persoana juridica. Pot cumpara?  

Da, aveti posibilitatea de a introduce datele societatii atunci cand va autentificati pe site.

  Am uitat parola contului. Cum procedez?  

In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea "Ai uitat parola ? " disponibila cand accesati butonul "Contul meu".

Pastrati legatura

 
 
 
Total produse
0.00 RON